dissabte, 29 de març del 2008

UNA AGRADABLE SOPRESA...

Un dia més arriba divendres i es tanca la setmana amb l'assignatura de comunicació audiovisual. Aquest cop no hem mirat vídeos i els hem analitzat, sinó que hem parlat de ràdio. De fer ràdio.

Per sorpresa nostra, el divendres que bé anirem a la fira d'Expodidàctica, al palau firal de Montjuic a Barcelona, precisament per gaudir en pròpia pell aquesta fascinant experiència. Que divertit; i quins records!

Jo he fet ràdio durant 3 anys... Tot va començar per una iniciativa de la ràdio local de la meva ciutat, que buscava col·laboradors per un programa per a gent jove a les tardes i van anar a buscar pels instituts. A mi, que m'agrada tastar de tot i no tinc mai un no per a viure noves experiències, em va convèncer la idea i em vaig afegir a la iniciativa. Així doncs, un dimecres de cada dues setmanes unes companyes meves i jo ens organitzàvem per fer una secció d'una hora aproximada (música i agenda de concerts, cinema, debats d'actualitat, queixes i suggeriments de millora per a la ciutat, espais humorístics,... una temàtica molt diversa per a cada programa). Recordo haver de pactar temàtiques i duracions de cada secció tot fent l'escaleta, la selecció del fil musical, la gravació dels primers programes i el començar a entrar en directe quan ja hi teníem rodatge,... Va ser, simplement, una experiència magnífica de viure i que, n'estic del tot segura, m'encantarà reviure.
Segur que aquesta oportunitat no deixa indiferent cap de vosaltres!


Foto: Enganxina del programa "Maga Music" de ràdio Rubí.